Daily Archives: 27.08.2018

Strefa Edukacji

Przygotowanie systemu do pracy – Touroperatorzy

Published by:

Zakładka, w której ustawiane są zasady rozliczeń z TO, których oferty sprzedajemy.

W każdym CRM znajduje się lista większości touroperatorów obecnych na polskim rynku. Oczywiście jeśli jakiś TO z listy nie jest przez Państwa sprzedawany, to można go usunąć przechodząc do szczegółów. Aby dodać nowego korzystamy z linku dodaj nowego TO pod listą.

 

Konfigurację TO zaczynamy od szybkiego zweryfikowania poprawność danych adresowych (które pobierane są do faktury).

Jedno z ostatnich pól to ustawienie systemu (źródła), z którego pobierane będą rezerwacje oraz wpisanie kodu (skrótu w systemie) jaki przypisany jest temu TO
w MerlinX.

*Jeśli zostały rozdzielone katalogi Itaki na osobnych TO, to wtedy przy każdym TO należy wpisać tylko jeden odpowiadający temu katalogowi kod.

UWAGA: jednym z najczęstszych powodów, dla których rezerwacje nie chcą się wczytać jest błędny skrót TO lub spacja przed/za skrótem. Prosimy zwrócić uwagę na poprawny zapis.

Ostatnia część w konfiguracji to wybór na ile dni przed wylotem/wyjazdem CRM będzie wyświetlał rezerwacje na stronie startowej w przypomnieniach do potwierdzenia godzin wylotu.

Strefa Edukacji

Przygotowanie systemu do pracy – Uprawnienia

Published by:

Uprawnienia

Miejsce informujące o dostępnych funkcjach, w którym można rozszerzyć bądź ograniczyć dostęp dla grupy użytkowników bądź wybranej osoby.

Obiekt czyli ekran(zakładka) informuje, która grupa(Dyrektor, Kierownik, Pracownik) ma do niego dostęp i jaki jest zakres dostępu.
Zakresy są 4:

  • Dostęp – możliwość przeglądania danego ekranu,
  • Zapisz – możliwość zapisu po dodaniu nowego wpisu na ekranie,
  • Edycja – możliwość edycji istniejących wpisów,
  • Skasuj – usunięcie zapisanych danych np. klienta, sprawy do załatwienia

 

Chcąc zmienić podstawowy zakres uprawnień danego ekranu należy przejść do jego szczegółów korzystając ze strzałek  >>>

Np. jeśli chcielibyśmy ograniczyć osobom z uprawnieniami Pracownika dostęp do zdarzeń.

Wystarczy odznaczyć PRACOWNIKA i zapisać.
Od tej chwili użytkownicy z uprawieniami pracownika nie widzą zakładki ZDARZENIA.

Można też ograniczyć dostęp jednej osobie z grupy np. pracowników.
Wtedy po wejściu w szczegóły danego ekranu dodajemy uprawnienia specjalne.

A następnie wybieramy dział oraz osobę z działu, której chcemy zmienić uprawnienia i zapisać.

Zakładka, w której ustawiane są zasady rozliczeń z TO, których oferty sprzedajemy.

W każdym CRM znajduje się lista większości touroperatorów obecnych na polskim rynku. Oczywiście jeśli jakiś TO z listy nie jest przez Państwa sprzedawany, to można go usunąć przechodząc do szczegółów. Aby dodać nowego korzystamy z linku dodaj