Monthly Archives: Wrzesień 2018

Strefa Edukacji

Mój CRM – Lista Zdarzeń

Published by:

Zdarzenie można wyszukać po nazwie, typie – notatka, wizyta, telefon, reklamacja itd. albo po terminie bądź osobie, która je dodała.

Lista wszystkich zdarzeń czyli inaczej notatek przy kliencie bądź rezerwacji wprowadzone przez użytkowników w Twoim dziale.

Strefa Edukacji

Mój CRM – Moje komunikaty

Published by:

Tutaj znajdują się wszystkie komunikaty, które użytkownik otrzymał od innych użytkowników CRM.
Jeśli jest ich więcej, to łatwo można odszukać informację wpisując np.  tytuł komunikatu bądź datę w której przypuszczamy, że mógł być utworzony.

 

Strefa Edukacji

Korespondencja – Automatyczne SMS-y

Published by:

System CRM wyposażony jest w dodatkową funkcję automatycznej wysyłki SMS, (płatną dodatkowo 20zł netto do abonamentu), która automatyzuje obsługę rezerwacji, tym samym oszczędzając czas pracowników.

Jak to działa?
CRM wysyła 3 rodzaje SMS-ów :

  1. Przypomnienie o dopłacie – 3 dni przed terminem dopłaty (pobieranym z harmonogramu rozliczeń w rezerwacji lub ustawień TO) klient otrzymuje SMS z przypomnieniem o terminowej wpłacie.
  2. Przypomnienie o potwierdzeniu godzin wylotu – 2 dni przed wylotem klient dostaje SMS z przypomnieniem o potwierdzeniu godzin wylotu.
  • Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty – wpisanie do CRM wpłaty klienta w postaci przelewu generuje do klienta SMS z potwierdzeniem zaksięgowania środków na koncie biura i podziękowaniem za wpłatę.

Można korzystać ze wszystkich trzech opcji albo z wybranej.

Do rezerwacji z dojazdem własnym, gdzie klient nie musi potwierdzać godzin wylotu od razu przypisany jest typ imprezy bez sms co blokuje automatyczną wysyłkę SMS
z przypomnieniem potwierdzenia godzin (musi być wybrany ten typ imprezy).

Treść SMS można samodzielne konfigurować w szablonach SMS.