Uczestnicy rezerwacji to osoby biorące udział w zakupionej imprezie turystycznej.
Są oni przywiązani do rezerwacji ale nie trafiają do bazy klientów. Dlaczego?…
Ponieważ uczestnicy tacy jak dzieci czy infanty nie posiadają własnego numeru telefonu czy adresu mailowego żeby móc się z nimi skontaktować w sprawie rezerwacji czy nowej oferty.
Każdego uczestnika można jednak przenieść do bazy klientów wchodząc w szczegóły jego profil i klikając „przepisz do klientów”.
W czasie przepisywania uczestnika do listy klientów CRM sprawdza czy nie ma w bazie osoby o podobnych parametrach. Jeśli jest to wyświetli podobnych klientów z komunikatem.
Jeśli jednak przepisywany uczestnik jest inną osobą niż wskazane przez CRM i chcemy go dodać do bazy, to należy zignorować ostrzeżenie i zapisać.
W rezerwacjach pobranych z systemu rezerwacyjnego MerlinX dane uczestników zostają automatycznie dodane do rezerwacji.