Daily Archives: 03.09.2018

Strefa Edukacji

Rezerwacje – Uczestnicy Rezerwacji

Published by:

Uczestnicy rezerwacji to osoby biorące udział w zakupionej imprezie turystycznej.
Są oni przywiązani do rezerwacji ale nie trafiają do bazy klientów.  Dlaczego?…

Ponieważ uczestnicy tacy jak dzieci czy infanty nie posiadają własnego numeru telefonu czy adresu mailowego żeby móc się z nimi skontaktować w sprawie rezerwacji czy nowej oferty.

Każdego uczestnika można jednak przenieść do bazy klientów wchodząc w szczegóły jego profil i klikając „przepisz do klientów”.

W czasie przepisywania uczestnika do listy klientów CRM sprawdza czy nie ma w bazie osoby o podobnych parametrach. Jeśli jest to wyświetli podobnych klientów z komunikatem.
Jeśli jednak przepisywany uczestnik jest inną osobą niż wskazane przez CRM i chcemy go dodać do bazy, to należy zignorować ostrzeżenie i zapisać.

W rezerwacjach pobranych z systemu rezerwacyjnego MerlinX dane uczestników zostają automatycznie dodane do rezerwacji.
 

 

Strefa Edukacji

Rezerwacje – Notatki, przypomnienia, dodatkowe informacje

Published by:

Jeśli w ramach obsługi rezerwacji musisz zanotować ważna informację, to możesz skorzystać ze zdarzeń.

Bądź jeśli masz ważną sprawę do załatwienia ustaw zadanie do rezerwacji.
W wybranym terminie realizacji CRM przypomni Ci o niej.

Zadnia wyświetlane są na 2 dni przed terminem ich realizacji w przypomnieniach na stronie startowej.

 

 

Strefa Edukacji

Rezerwacje – Obsługa Rezerwacji

Published by:

Jedną z podstawowych czynności w obsłudze rezerwacji jest zapisanie każdej wpłaty klienta.

Obowiązkowo w każdej rezerwacji należy potwierdzić poinformowanie klienta o aktualnych godzinach wylotu. Po poinformowaniu klienta w rezerwacji klikając „INFO O GODZINACH WYLOTU”.

Jeśli klient po zarezerwowaniu wycieczki zdecyduje się dokupić np. dodatkowe ubezpieczenia bądź parking przy lotnisku albo nastąpi kosztowa zmiana uczestnika należy dodać do jego rezerwacji dodatkowe świadczenie wraz z ceną.