Daily Archives: 05.09.2018

Strefa Edukacji

Korespondencja – Lista Maili

Published by:

W CRM można prowadzić korespondencje mailową z klientami, która zapisuje się
w historii klienta.

Jak wiadomo na liście maili znajdują się wszystkie maile wysłane z CRM oraz otrzymane ale UWAGA do CRM przychodzą maile tylko od klientów, którzy są
w bazie i mają wpisany adres mailowy.

Strefa Edukacji

Konfiguracja skrzynki pocztowej

Published by:

Aby móc wysyłać i odbierać maile w CRM najpierw każdy użytkownik musi skonfigurować swoją skrzynkę pocztową z obecnie używaną pocztą elektroniczną.

Górne menu -> MÓJ CRM -> PERSONALIZACJA PROFILU -> SKRZYNKA POCZTOWA

Tak skonfigurowana skrzynka pocztowa pozwala na wysyłanie maili ale tylko
z jednego adresu mailowego.
Jeśli w biurze używane jest kilka adresów mailowych i chcemy aby w CRM też były one dostępne to należy je dodać przy właściwym oddziale.

Górne menu -> ADMIN -> ODDZIAŁY -> Szczegóły oddziału