Daily Archives: 06.09.2018

Strefa Edukacji

Korespondencja – Automatyczne SMS-y

Published by:

System CRM wyposażony jest w dodatkową funkcję automatycznej wysyłki SMS, (płatną dodatkowo 20zł netto do abonamentu), która automatyzuje obsługę rezerwacji, tym samym oszczędzając czas pracowników.

Jak to działa?
CRM wysyła 3 rodzaje SMS-ów :

  1. Przypomnienie o dopłacie – 3 dni przed terminem dopłaty (pobieranym z harmonogramu rozliczeń w rezerwacji lub ustawień TO) klient otrzymuje SMS z przypomnieniem o terminowej wpłacie.
  2. Przypomnienie o potwierdzeniu godzin wylotu – 2 dni przed wylotem klient dostaje SMS z przypomnieniem o potwierdzeniu godzin wylotu.
  • Potwierdzenie zaksięgowania wpłaty – wpisanie do CRM wpłaty klienta w postaci przelewu generuje do klienta SMS z potwierdzeniem zaksięgowania środków na koncie biura i podziękowaniem za wpłatę.

Można korzystać ze wszystkich trzech opcji albo z wybranej.

Do rezerwacji z dojazdem własnym, gdzie klient nie musi potwierdzać godzin wylotu od razu przypisany jest typ imprezy bez sms co blokuje automatyczną wysyłkę SMS
z przypomnieniem potwierdzenia godzin (musi być wybrany ten typ imprezy).

Treść SMS można samodzielne konfigurować w szablonach SMS.

Strefa Edukacji

Korespondencja – Konfiguracja usługi SMS

Published by:

Aby móc wysyłać z CRM wiadomości SMS zarówno z kampanii, ręczne,  jak
i automatyczne najpierw należy podpisać aneks (prosimy o kontakt z helpeskiem 91 350 0163, crm@sykon.pl – usługa jest dodatkowo płatna poza obowiązującym abonamentem) a następnie:

Założyć konto na SMSapi.pl przy rejestracji podając KOD POLECAJĄCY

Wprowadzić dane logowania do SMSapi w konfiguracji CRM, górne menu -> ADMIN -> KONFIGURACJA

Zapisać, przelogować się i usługa powinna być już aktywna.

 

Strefa Edukacji

Korespondencja – Kampanie email/sms

Published by:

Narzędzie służące do masowej wysyłki maili/SMS-ów do wybranych grup klientów (dodatkowo płatne).

Krok 2 – wybór sposobu redagowania treści, nazwy kampanii, tematu maila oraz adresu z którego wysłany zostanie mailing.

Krok 3. Treść oraz dołączanie grafiki.

Po wysłaniu w oknie po prawej stronie powinna pojawić się pobrana grafika.

Podlinkowując grafikę, przycisk np. zapytaj doradcy albo treść można wybrać dokąd będzie prowadziło podlinkowanie.

Krok 4.  Wybór odbiorców mailingu.

Krok 5. Wysyłka mailingu.

 

Tworzenie kampanii SMS ma taki sam przebieg, różni się jedynie:

  • Wyborem nadawcy – z klucza nadawcą jest losowo wybrany numer telefonu ale po zaznaczeniu, że PRO SMS nadawcą będzie nazwa firmy/oddziału.

  • Redagowaniem treści – prosimy o wpisywanie treści wiadomości SMS przy użyciu klawiatury. Kopiowanie tekstu (np. z edytorów tekstowych) skutkować może błędnym wysłaniem wiadomości lub naliczeniem większej liczby znaków z powodu konfliktu kodowania. Znaki ^ { } [ ] ~ \\ | [enter] liczone są podwójnie (w przypadku wysyłania wiadomości bez znaków specjalnych) ze względu na wymogi specyfikacji GSM. Dla potwierdzenia prosimy wkleić treść SMS do bramki SMSapi co wykluczy ryzyko naliczenia dodatkowych kosztów. Nawet jeśli klient otrzyma 1 długiego SMS, to dostawca usługi może naliczyć opłatę za 2 sztuki wiadomości.

 

 

 

 

 

Strefa Edukacji

Korespondencja – Paczki Klientów

Published by:

Paczki klientów to nic innego jak zbiory klientów utworzone z wybranych wg określonych kryteriów lub całej bazy klientów z CRM.

Kto może tworzyć paczki?
W konfiguracji systemu należy wybrać grupę użytkowników CRM, którzy będą mieli możliwość tworzenia paczek.
Górne menu -> ADMIN -> KONFIGURACJA

Do czego można wykorzystać paczki?
Na pewno do marketingu czyli newslettera, kampanii mailowych lub SMS-owych, adresowania kopert z kartkami świątecznymi np. do klientów, którzy kupili wycieczkę za min 10 tyś zł itp.

Jak utworzyć paczkę?
Górne menu -> LISTA KLIENTÓW -> pod listą wybranych klientów znajduje się przycisk UTWÓRZ PACZKĘ.

Pamiętaj żeby do paczki wybrać tylko klientów, którzy wyrazili zgodę na czynności, których w przyszłości masz zamiar dokonać (np. na otrzymywanie maili, smsów etc.)

Nadajemy paczce nazwę, żeby wiedzieć jakie dane są w środku. Po zapisaniu paczka trafia na listę paczek do zakładki KORESPONDENCJA.

Co można zrobić z danymi zapisanymi w paczce?

Przede wszystkim pobrać paczkę przy kampaniach e-mail/SMS.