Paczki klientów to nic innego jak zbiory klientów utworzone z wybranych wg określonych kryteriów lub całej bazy klientów z CRM.
Kto może tworzyć paczki?
W konfiguracji systemu należy wybrać grupę użytkowników CRM, którzy będą mieli możliwość tworzenia paczek.
Górne menu -> ADMIN -> KONFIGURACJA

Do czego można wykorzystać paczki?
Na pewno do marketingu czyli newslettera, kampanii mailowych lub SMS-owych, adresowania kopert z kartkami świątecznymi np. do klientów, którzy kupili wycieczkę za min 10 tyś zł itp.
Jak utworzyć paczkę?
Górne menu -> LISTA KLIENTÓW -> pod listą wybranych klientów znajduje się przycisk UTWÓRZ PACZKĘ.

Pamiętaj żeby do paczki wybrać tylko klientów, którzy wyrazili zgodę na czynności, których w przyszłości masz zamiar dokonać (np. na otrzymywanie maili, smsów etc.)

Nadajemy paczce nazwę, żeby wiedzieć jakie dane są w środku. Po zapisaniu paczka trafia na listę paczek do zakładki KORESPONDENCJA.

Co można zrobić z danymi zapisanymi w paczce?
Przede wszystkim pobrać paczkę przy kampaniach e-mail/SMS.
