Strefa Edukacji

Przygotowanie systemu do pracy – Uprawnienia

Uprawnienia

Miejsce informujące o dostępnych funkcjach, w którym można rozszerzyć bądź ograniczyć dostęp dla grupy użytkowników bądź wybranej osoby.

Obiekt czyli ekran(zakładka) informuje, która grupa(Dyrektor, Kierownik, Pracownik) ma do niego dostęp i jaki jest zakres dostępu.
Zakresy są 4:

  • Dostęp – możliwość przeglądania danego ekranu,
  • Zapisz – możliwość zapisu po dodaniu nowego wpisu na ekranie,
  • Edycja – możliwość edycji istniejących wpisów,
  • Skasuj – usunięcie zapisanych danych np. klienta, sprawy do załatwienia

 

Chcąc zmienić podstawowy zakres uprawnień danego ekranu należy przejść do jego szczegółów korzystając ze strzałek  >>>

Np. jeśli chcielibyśmy ograniczyć osobom z uprawnieniami Pracownika dostęp do zdarzeń.

Wystarczy odznaczyć PRACOWNIKA i zapisać.
Od tej chwili użytkownicy z uprawieniami pracownika nie widzą zakładki ZDARZENIA.

Można też ograniczyć dostęp jednej osobie z grupy np. pracowników.
Wtedy po wejściu w szczegóły danego ekranu dodajemy uprawnienia specjalne.

A następnie wybieramy dział oraz osobę z działu, której chcemy zmienić uprawnienia i zapisać.

Zakładka, w której ustawiane są zasady rozliczeń z TO, których oferty sprzedajemy.

W każdym CRM znajduje się lista większości touroperatorów obecnych na polskim rynku. Oczywiście jeśli jakiś TO z listy nie jest przez Państwa sprzedawany, to można go usunąć przechodząc do szczegółów. Aby dodać nowego korzystamy z linku dodaj