Uprawnienia
Miejsce informujące o dostępnych funkcjach, w którym można rozszerzyć bądź ograniczyć dostęp dla grupy użytkowników bądź wybranej osoby.
Obiekt czyli ekran(zakładka) informuje, która grupa(Dyrektor, Kierownik, Pracownik) ma do niego dostęp i jaki jest zakres dostępu.
Zakresy są 4:
- Dostęp – możliwość przeglądania danego ekranu,
- Zapisz – możliwość zapisu po dodaniu nowego wpisu na ekranie,
- Edycja – możliwość edycji istniejących wpisów,
- Skasuj – usunięcie zapisanych danych np. klienta, sprawy do załatwienia
Chcąc zmienić podstawowy zakres uprawnień danego ekranu należy przejść do jego szczegółów korzystając ze strzałek >>>
Np. jeśli chcielibyśmy ograniczyć osobom z uprawnieniami Pracownika dostęp do zdarzeń.
Wystarczy odznaczyć PRACOWNIKA i zapisać.
Od tej chwili użytkownicy z uprawieniami pracownika nie widzą zakładki ZDARZENIA.
Można też ograniczyć dostęp jednej osobie z grupy np. pracowników.
Wtedy po wejściu w szczegóły danego ekranu dodajemy uprawnienia specjalne.
A następnie wybieramy dział oraz osobę z działu, której chcemy zmienić uprawnienia i zapisać.
Zakładka, w której ustawiane są zasady rozliczeń z TO, których oferty sprzedajemy.
W każdym CRM znajduje się lista większości touroperatorów obecnych na polskim rynku. Oczywiście jeśli jakiś TO z listy nie jest przez Państwa sprzedawany, to można go usunąć przechodząc do szczegółów. Aby dodać nowego korzystamy z linku dodaj