Słownik służy do edycji rozwijanych list taki jak np. typ imprezy, typ zdarzenia itd.


Istnieje możliwość podłączenia drukarki fiskalnej do CRM co zautomatyzuje wystawianie paragonów. Mając podłączoną drukarkę tuż po zapisaniu wpłaty
w CRM generowany jest paragon.
Po szczegóły integracji prosimy o kontakt.
tel. 91 350 01 63 lub e-mail: crm@sykon.pl
Większość ustawień w konfiguracji jest uniwersalna dla większości biura agencyjnych ale prosimy o dokładne przeglądnięcie ustawień czy są zgodne z Państwa sposobem pracy. Aby uaktywnić funkcję do wprowadzenia zmian i dokonać zmiany użyj „Zmień”.
Konfiguracja podzielona jest tematycznie:
Informacja – więcej na temat danej funkcji.
Aby zmienić ustawienia naciśnij Zmień.
Ogólne – ustawienia dotyczące ustawień wyglądu menu, częstotliwości zmiany hasła itp.

Rezerwacja – ustawienia i dostępność zmian w obszarze ekranu rezerwacji,

Wpłata – zasady pobierania danych do nagłówka wpłaty itp.,

Faktura – ustawienia sposobu numeracji faktury itp.,

Numeratory – wymuszenie zmiany numeracji miesiąca i roku do faktur, jeśli potrzebujesz wystawić fakturę za poprzedni rok to w tym miejscu możesz zmienić rok, który będzie generowany na fakturze po jej numerze.

Mail – aktywacja pobieranie maili w CRM,
![]()
Kasa fiskalna – ustawienia są widoczne tylko dla użytkowników z zintegrowaną drukarką fiskalną (do ustawień dostępna jest Inna instrukcja).

SMS – konfiguracja konta i uruchomienie automatycznej wysyłki SMS

Scalanie – udostępnienie funkcji scalania zdublowanych klientów użytkownikom
![]()
Freshmail – konfiguracja konta

Po zaznaczeniu wszystkich zmian należy je zapisać a następnie się przelogować żeby zaczęły działać.