Szanowni użytkownicy CRM,
w nawiązaniu do komunikatu Merlinx – informującego o anonimizowaniu eksportowanych danych klientów – informujemy Państwa, że do czasu uzyskania autoryzacji od Touroperatorów można skorzystać z alternatywnego rozwiązania pozwalającego zachować dane klientów w systemie CRM.
Rozwiązanie dostępne jest wyłącznie wtedy, gdy klient wprowadzony został do bazy CRM zanim założyliśmy rezerwację w Merlinx oraz został spełniony obowiązek informacyjny tzn. klient został poinformowany o tym, że jego dane osobowe znajdują się w Państwa systemie CRM. Tym samym Klient ma prawo wglądu, zmiany, usunięcia swoich danych z bazy oraz wycofania zgodny na ich przetwarzanie.
Jeżeli te warunki zostaną spełnione można wczytać rezerwację z poziomu CRM, korzystając z przycisku „wczytaj rezerwację” w karcie klienta. Dane klienta nie są wówczas nadpisywane tymi, które przekazuje system MerlinX.