Strefa Edukacji

Strona Startowa – Przypomnienia – Zapytania ofertowe (szanse sprzedaży)

Obsługa klienta zazwyczaj zaczyna się od zapisania jego preferencji spędzenia urlopu. Zamiast więc zapisywać to na kartce zrób to w CRM.
Plusy:

  • Zapisane dane nigdy nie zginą
  • Zawsze będą dostępne w historii klienta
  • Każdy w biurze wie czego klient szuka i na jakim etapie obsługi klienta jesteśmy
  • Gotowy formularz podpowie o co warto spytać klienta żeby przygotować najlepszą ofertę

W przypomnieniach wyświetlane są zapytania ofertowe, których planowany termin zakończenia wypada na dziś, jutro bądź pojutrze.
Zapytania z inną datą zakończenia znajdują się w wyszukiwarce przypomnień zakładka menu MÓJ CRM -> PRZYPOMNIENIA oraz w historii klienta.

Gotowy formularz zapytania ma za zadanie ułatwić zebranie najważniejszych  informacji o kliencie.
Statusy obsługi  mają informować o etapie obsługi zapytania. Natomiast termin planowanego zakończenia obsługi ma usprawnić zarządzanie czasem obsługi wszystkich zapytań złożonych w biurze osobiście, telefonicznie czy drogą mailową.

W historii zapytania ofertowego zapisują się komentarze oraz zmiany dokonane w trakcie obsługi.

Nowe zapytanie ofertowe dostępne jest z poziomu głównego menu oraz profilu klienta.

Jak sprawnie obsługiwać zapytania ofertowe w CRM?

Dodane zapytanie ofertowe będzie pomocne gdy poprawnie zostaną wybrane
3 parametry.

A następnie sukcesywnie zmieniane wraz z rozwojem obsługi zapytania.

Co można zyskać?

  • Łatwe zarządzanie nawet dużą ilością zapytań.
  • Szybki dostęp i pełną historię przebiegu obsługi zapytania.
  • Raport zapytań – ilość zapytań zrealizowanych do niezrealizowanych.

Jak więc to działa…?

Planowana data zakończenia (na liście termin realizacji) – to termin, do którego planujemy zamknąć obsługę zapytania.

Należy jednak pamiętać, że w przypomnieniach wyświetlają się tylko te zapytania, których obsługę planujemy zamknąć w ciągu 3 najbliższych dni. Zapytania z dalszym terminem są przeniesione do zakładki MÓJ CRM -> PRZYPOMNIANIA, gdzie łatwo można wyszukać je po terminie realizacji.

Przeterminowane zapytania ofertowe mają pomarańczowe tło i znikną z tabeli przypomnień dopiero gdy ich status zostanie zmieniony na załatwione.

Status zapytania informuje o etapie obsługi zapytania klienta.

Obsługujący – wybór osoby obsługującej oraz zakres udostępnienia zapytania.

  • Jeśli zapytania prowadzę ja i ma być widoczne tylko dla mnie.

  • Jeśli zapytanie ma widzieć cały mój dział.

  • Jeśli zapytaniem ma się zająć inna osoba niż ja.

  • Jeśli zapytanie mają widzieć wszystkie działy (cała firma).