Strefa Edukacji

Przypomnienia – Zadania

Zadania to bardzo pomocna funkcja w obsłudze klientów i ich rezerwacji. Używając zadań nie zapomnisz o wysłaniu maila do hotelu na dzień przed przyjazdem klientów, czy też przygotowaniu wniosków wizowych na miesiąc przed rozpoczęciem wycieczki.
Zadania mogę też być wykorzystane do przekazanie ważnych informacji między pracownikami.

Nowe zadanie można dodać z poziomu ekranu STARTOWEGO lub profilu klienta albo szczegółów rezerwacji.

Z poziomu profilu klienta.

Z poziomu szczegółów rezerwacji.

Zadania dodane z poziomu klienta bądź rezerwacji są automatycznie powiązane z rezerwacją i klientem.
Wszystkie sprawy powiązane z klientem znajdują się w historii klienta.

Wewnętrzne zadania do załatwienia nie mają powiązania z klientem ani z rezerwacją ale wyświetlane są w tym samym miejscu.

Z racji tego, że zadanie może zostać wprowadzone przez jedną osobę a być skierowane do innej zaleca się uważane sprawdzanie czy jest wybrana osoba prowadząca.

Po załatwieniu sprawy(należy wybrać status GOTOWA)znika ona z przypomnień ale nadal jest dostępne w CRM, w zakładce MÓJ CRM -> PRZYPOMNIENIA.