Mogą być wykorzystywane do wewnętrznej komunikacji. Dzięki nim w łatwy sposób można przekazać ważne informacje oraz zweryfikować kto zapoznał się
z utworzonym komunikatem.
Tworząc nowy komunikat nadajemy mu tytuł, dodajemy treść i wybieramy grupę odbiorców oraz dział/ły.
Utworzony komunikat od razu pojawi się na ekranie CRM wybranym grupom.
Odbiorca komunikatu powinien zaznaczyć, że się z nim zapoznał ale jeśli w momencie wyświetlenia nie ma czasu by go odczytać powinien bez potwierdzenia przeczytania przejść DALEJ.
Komunikat powtórnie wyświetli się po 30 min aż do momentu potwierdzenia zapoznania się z jego treścią.
W szczegółach każdego utworzonego komunikatu można sprawdzić kto i kiedy zapoznał się z nim.
Każdy użytkownik ma wgląd we wszystkie komunikaty, które były skierowane do niego.
Historia komunikatów jest dostępna w zakładce MÓJ CRM -> MOJE KOMUNIKATY