Daily Archives: 14.06.2018

Strefa Edukacji Zmiany Techniczne

Problem z danymi klienta? 3 Nowe sposoby na wczytywanie rezerwacji z MerlinX!

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w związku z nowym rozporządzeniem RODO oraz anonimizacją eksportowanych danych, niektóre rezerwację  z Merlina (Dotyczy to znikomej liczby Touroperatorów) wczytują się z charakterystycznymi znakami „X” zamiast imienia i nazwiska klienta. Mamy dla Państwa 3 sposoby na tymczasowe rozwiązanie tego problemu.

1. Wczytywanie rezerwacji z karty klienta – gdy klient już istnieje w naszej bazie – po kliknięciu w szczegóły klienta mamy dostęp do przycisku „Wczytaj rezerwację”.

 

2. Wczytywanie bezpośrednio z Merlina – gdy na pewno nie mieliśmy jeszcze danego klienta w bazie, a wczytaliśmy rezerwację z Merlina i pojawiły nam się znaki „X” – wówczas możemy przejść do szczegółów danej rezerwacji i z miejsca „Klient” edytować go i zmienić znaki XXX na prawidłowe dane.

3. W sytuacji gdy, mimo iż posiadaliśmy klienta w bazie, wczytaliśmy go bezpośrednio z Merlina (nie zalecamy tego sposobu!) powinniśmy również przejść do szczegółów danej rezerwacji i w miejscu „Klient” zamienić Klienta „X” na tego, którego posiadamy już w bazie (proszę wówczas nie stosować sposobu drugiego, ponieważ klienci zostaną zdublowani!).

Mamy nadzieję, że powyższe objaśnienie pozwoli Państwu rozwiązać obecne problemy związane z wczytywaniem rezerwacji jak i pomoże w uniknięciu nowych.

Zachęcamy również do odwiedzania naszej strony – aktualnoscicrm.sykon.pl gdzie przeczytają Państwo o nowościach w naszym systemie oraz do kontaktu z naszym supportem pod nr tel. 91 350 01 63, a także pod adresem email: crm@sykon.pl

Z pozdrowieniami,

zespół PIRO.

Zmiany Techniczne

Nowa Funkcja w CRM – JPK FA

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi generowania pliku JPK FA w naszym systemie – pragniemy poinformować, iż ta funkcjonalność dostępna będzie na Państwa kontach już przed 1 lipca 2018 roku.

Screen obrazujący ścieżkę dostępu do wspomnianego mechanizmu umieszczamy w załączniku. Mamy nadzieję, że dzięki tej nowej funkcji nasz CRM przyczyni się do jeszcze większego usprawnienia Państwa codziennej pracy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości od pn do pt w godzinach od 9-17 jesteśmy dostępni pod nr tel. 91 350 01 63 oraz adresem email – crm@sykon.pl.

 

Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO