Szanowni Użytkownicy CRM,
w związku z nowym rozporządzeniem RODO oraz anonimizacją eksportowanych danych, niektóre rezerwację z Merlina (Dotyczy to znikomej liczby Touroperatorów) wczytują się z charakterystycznymi znakami „X” zamiast imienia i nazwiska klienta. Mamy dla Państwa 3 sposoby na tymczasowe rozwiązanie tego problemu.
1. Wczytywanie rezerwacji z karty klienta – gdy klient już istnieje w naszej bazie – po kliknięciu w szczegóły klienta mamy dostęp do przycisku „Wczytaj rezerwację”.
2. Wczytywanie bezpośrednio z Merlina – gdy na pewno nie mieliśmy jeszcze danego klienta w bazie, a wczytaliśmy rezerwację z Merlina i pojawiły nam się znaki „X” – wówczas możemy przejść do szczegółów danej rezerwacji i z miejsca „Klient” edytować go i zmienić znaki XXX na prawidłowe dane.
3. W sytuacji gdy, mimo iż posiadaliśmy klienta w bazie, wczytaliśmy go bezpośrednio z Merlina (nie zalecamy tego sposobu!) powinniśmy również przejść do szczegółów danej rezerwacji i w miejscu „Klient” zamienić Klienta „X” na tego, którego posiadamy już w bazie (proszę wówczas nie stosować sposobu drugiego, ponieważ klienci zostaną zdublowani!).
Mamy nadzieję, że powyższe objaśnienie pozwoli Państwu rozwiązać obecne problemy związane z wczytywaniem rezerwacji jak i pomoże w uniknięciu nowych.
Zachęcamy również do odwiedzania naszej strony – aktualnoscicrm.sykon.pl gdzie przeczytają Państwo o nowościach w naszym systemie oraz do kontaktu z naszym supportem pod nr tel. 91 350 01 63, a także pod adresem email: crm@sykon.pl
Z pozdrowieniami,
zespół PIRO.