Daily Archives: 13.06.2018

Zmiany Techniczne

Nowa procedura zgłaszania problemów W CRM

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w celu podwyższenia jakości naszych usług oraz podtrzymania dobrych relacji z Państwem postanowiliśmy uruchomić nową procedurę związaną ze zgłaszanymi przez Państwa problemami:

1. W przypadku gdy problem dotyczy bezpośredniego dostępu do CRM (nie mogą Państwo otworzyć strony lub przeprowadzić jakiegokolwiek działania w systemie) prosimy o bezzwłoczny kontakt pod nr tel. 91 350 01 63 lub poza godzinami pracy na nasz adres email – crm@sykon.pl.

2. W przypadku problemu z logowaniem – prosimy w pierwszej kolejności skorzystać z linku pod panelem logowania „Zapomniałem hasła”.
Prosimy sprawdzić czy wszyscy użytkownicy Państwa CRM mają wprowadzony e-mail weryfikacyjny w szczegółach konta pracownika.

3. W sytuacji gdy problem wymaga interwencji z naszej strony i jedynie utrudnia on Państwu pracę, w systemie, lecz jej nie uniemożliwia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny wraz z podaniem następujących informacji:

a) Nazwa bazy CRM (znajduje się ona w prawym, górnym rogu po zalogowaniu – zielona czcionka) lub linku do logowania.
b) Login na jakim zostało wykonane działanie lub został zauważony problem.
c) Opis problemu wraz ze zrzutem ekranu  (co jest wg Państwa niezgodne z pierwotnym przeznaczeniem i kiedy zostało to zauważone, etc.)
d) W przypadku gdy zgłaszany problem dotyczy konkretnego klienta lub rezerwacji prosimy o podanie danych identyfikujących (np. nr rezerwacji, imienia oraz nazwiska, ID klienta).

W razie jakichkolwiek wątpliwości od pn do pt w godzinach od 9-17 jesteśmy dostępni pod nr tel. 91 350 01 63 oraz adresem email – crm@sykon.pl.

Z góry dziękujemy za przestrzeganie w.w. punktów i wierzymy, że wdrożenie ich w życie uczyni CRM Dla Agenta jeszcze sprawniejszym i bardziej pomocnym narzędziem w Państwa codziennej pracy.

Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO