Monthly Archives: Czerwiec 2018

Zagadnienia Prawne

Drogi Agencie – Nowa Ustawa O Imprezach Turystycznych!

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

1 lipca br. wchodzi w życie Ustawa z 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. Część Agentów organizuje dla swoich klientów tzw. „składanki”. Jeżeli łączą Państwo przelot i hotel, hotel i transfer być może są Państwo firmą ułatwiającą rezerwowanie.

Warto zapoznać się z tą ustawą bo być może po 1 lipca będą Państwo musieli:

– mieć gwarancje
– odprowadzać składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
– prowadzić rejestr umów w odpowiedniej formie

Jeżeli zapoznali się Państwo z treścią ustawy i więdzą Państwo że będą takim agentem/podmiotem (ułatwiającym) – proszę nam dać znać mailowo.

Prosimy o zgłoszenie się do nas wszystkich tych, których to dotyczy.

Strefa Edukacji Zmiany Techniczne

Problem z danymi klienta? 3 Nowe sposoby na wczytywanie rezerwacji z MerlinX!

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w związku z nowym rozporządzeniem RODO oraz anonimizacją eksportowanych danych, niektóre rezerwację  z Merlina (Dotyczy to znikomej liczby Touroperatorów) wczytują się z charakterystycznymi znakami „X” zamiast imienia i nazwiska klienta. Mamy dla Państwa 3 sposoby na tymczasowe rozwiązanie tego problemu.

1. Wczytywanie rezerwacji z karty klienta – gdy klient już istnieje w naszej bazie – po kliknięciu w szczegóły klienta mamy dostęp do przycisku „Wczytaj rezerwację”.

 

2. Wczytywanie bezpośrednio z Merlina – gdy na pewno nie mieliśmy jeszcze danego klienta w bazie, a wczytaliśmy rezerwację z Merlina i pojawiły nam się znaki „X” – wówczas możemy przejść do szczegółów danej rezerwacji i z miejsca „Klient” edytować go i zmienić znaki XXX na prawidłowe dane.

3. W sytuacji gdy, mimo iż posiadaliśmy klienta w bazie, wczytaliśmy go bezpośrednio z Merlina (nie zalecamy tego sposobu!) powinniśmy również przejść do szczegółów danej rezerwacji i w miejscu „Klient” zamienić Klienta „X” na tego, którego posiadamy już w bazie (proszę wówczas nie stosować sposobu drugiego, ponieważ klienci zostaną zdublowani!).

Mamy nadzieję, że powyższe objaśnienie pozwoli Państwu rozwiązać obecne problemy związane z wczytywaniem rezerwacji jak i pomoże w uniknięciu nowych.

Zachęcamy również do odwiedzania naszej strony – aktualnoscicrm.sykon.pl gdzie przeczytają Państwo o nowościach w naszym systemie oraz do kontaktu z naszym supportem pod nr tel. 91 350 01 63, a także pod adresem email: crm@sykon.pl

Z pozdrowieniami,

zespół PIRO.

Zmiany Techniczne

Nowa Funkcja w CRM – JPK FA

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi generowania pliku JPK FA w naszym systemie – pragniemy poinformować, iż ta funkcjonalność dostępna będzie na Państwa kontach już przed 1 lipca 2018 roku.

Screen obrazujący ścieżkę dostępu do wspomnianego mechanizmu umieszczamy w załączniku. Mamy nadzieję, że dzięki tej nowej funkcji nasz CRM przyczyni się do jeszcze większego usprawnienia Państwa codziennej pracy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości od pn do pt w godzinach od 9-17 jesteśmy dostępni pod nr tel. 91 350 01 63 oraz adresem email – crm@sykon.pl.

 

Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO

Zmiany Techniczne

Nowa procedura zgłaszania problemów W CRM

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

w celu podwyższenia jakości naszych usług oraz podtrzymania dobrych relacji z Państwem postanowiliśmy uruchomić nową procedurę związaną ze zgłaszanymi przez Państwa problemami:

1. W przypadku gdy problem dotyczy bezpośredniego dostępu do CRM (nie mogą Państwo otworzyć strony lub przeprowadzić jakiegokolwiek działania w systemie) prosimy o bezzwłoczny kontakt pod nr tel. 91 350 01 63 lub poza godzinami pracy na nasz adres email – crm@sykon.pl.

2. W przypadku problemu z logowaniem – prosimy w pierwszej kolejności skorzystać z linku pod panelem logowania „Zapomniałem hasła”.
Prosimy sprawdzić czy wszyscy użytkownicy Państwa CRM mają wprowadzony e-mail weryfikacyjny w szczegółach konta pracownika.

3. W sytuacji gdy problem wymaga interwencji z naszej strony i jedynie utrudnia on Państwu pracę, w systemie, lecz jej nie uniemożliwia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny wraz z podaniem następujących informacji:

a) Nazwa bazy CRM (znajduje się ona w prawym, górnym rogu po zalogowaniu – zielona czcionka) lub linku do logowania.
b) Login na jakim zostało wykonane działanie lub został zauważony problem.
c) Opis problemu wraz ze zrzutem ekranu  (co jest wg Państwa niezgodne z pierwotnym przeznaczeniem i kiedy zostało to zauważone, etc.)
d) W przypadku gdy zgłaszany problem dotyczy konkretnego klienta lub rezerwacji prosimy o podanie danych identyfikujących (np. nr rezerwacji, imienia oraz nazwiska, ID klienta).

W razie jakichkolwiek wątpliwości od pn do pt w godzinach od 9-17 jesteśmy dostępni pod nr tel. 91 350 01 63 oraz adresem email – crm@sykon.pl.

Z góry dziękujemy za przestrzeganie w.w. punktów i wierzymy, że wdrożenie ich w życie uczyni CRM Dla Agenta jeszcze sprawniejszym i bardziej pomocnym narzędziem w Państwa codziennej pracy.

Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO

Strefa Edukacji Zmiany Techniczne

Ukrywanie danych klienta na fakturze prowizyjnej

Published by:

Drodzy Agenci,

w związku ze zmianami jakie niesie za sobą rozporządzenie RODO – kolejny raz wyszliśmy na przeciw Państwa oczekiwaniom.

Prezentujemy nową funkcję polegajacą na mozliwości ukrywania danych klienta na fakturze prowizyjnej..

Aby ją rucuhomić wystarczy prześć do zakładki Admin –> Konfiguracja, a następnie w sekcji „Faktura” odnaleźć opcję „Wyświetlaj dane klienta na fakturze prowizyjnej”, którą nalezy zaznaczyć zgodnie z preferencjami.

Życzymy Państwu udanego korzystania z nowego mechanizmu.