Profil każdego klienta w CRM powinien być uzupełniony o dane, które są niezbędne do łatwiej i szybkiej obsługi klienta.
Podstawą są oczywiście aktualne dane osobowe i kontaktowe.
Jednak im więcej informacji, tym łatwiejsza i lepsza obsługa klienta.
Jakie informacji oprócz podstawowych danych można dodać do klienta?
- Uwagi – cenne przy tworzeniu ofert,
- Notatki – zdarzenia takie jak istotna rozmowa telefoniczna, reklamacja, odebranie nowych katalogów itp.,
- Data ważności paszportu – szczególnie przydatna przy klientach często podróżujących do krajów arabskich,
- Przypomnienia czyli ważne zadania do załatwienia w konkretnym terminie (pkt. 3.2.),
- Atrybuty (pkt. 4.5.)
- Jak dodać wpis w UWAGACH?
Należy przejść do edycji profilu klienta -> przycisk ZMIEŃ -> uzupełnić pole Uwagi tekstem i zapisać.
- Jak dodać NOTATKĘ (zdarzenie)?
Pod historią klienta znajduje się link Nowe zdarzenie.
Do wyboru jest kilka systemowych typów zdarzenia: