Strefa Edukacji

Praca z klientem – Notatki, przypomnienia, rezerwacje itp.

Profil każdego klienta w CRM powinien być uzupełniony o dane, które są niezbędne do łatwiej i szybkiej obsługi klienta.
Podstawą są oczywiście aktualne dane osobowe i kontaktowe.
Jednak im więcej informacji, tym łatwiejsza i lepsza obsługa klienta.

Jakie informacji oprócz podstawowych danych można dodać do klienta?

  • Uwagi – cenne przy tworzeniu ofert,
  • Notatki – zdarzenia takie jak istotna rozmowa telefoniczna, reklamacja, odebranie nowych katalogów itp.,
  • Data ważności paszportu – szczególnie przydatna przy klientach często podróżujących do krajów arabskich,
  • Przypomnienia czyli ważne zadania do załatwienia w konkretnym terminie (pkt. 3.2.),
  • Atrybuty (pkt. 4.5.)

  • Jak dodać wpis w UWAGACH?
    Należy przejść do edycji profilu klienta -> przycisk ZMIEŃ -> uzupełnić pole Uwagi tekstem i zapisać.

  • Jak dodać NOTATKĘ (zdarzenie)?

Pod historią klienta znajduje się link Nowe zdarzenie.

Do wyboru jest kilka systemowych typów zdarzenia: