Strefa Edukacji

Przygotowanie Systemu do Pracy – Oddziały

Jeśli Państwa firma posiada więcej niż 1 punkt sprzedaży (oddziały) to w tym miejscu należy wprowadzić wszystkie punkty wraz z ich adresami, nr telefonu oraz mailami.
Jeśli mamy 1 punkt sprzedaży, to w oddziale powielamy dane z FIRMY.

Aby edytować dane oddziału przechodzimy do Szczegółów.

*Jeśli jakiś oddział zostanie zakmnięty, to należy zmienić jego status na NIEAKTYWNY. Wszytskie rezerwacje, klienci, wpłaty itd. prowadzone wcześniej w ramach dziś nieatywnego działu nadal są widoczne i dostępne do edycji.
Na nieaktywny oddział nie można się zalogować więc ważne by przed zmianią statusu przenieść pracowników przypisanych do dezatywowanego działu do innego, aktywnego działu. Chyba, że wraz z zakmnięciem oddziału kończymy współpracę z pracownikami, to im również należy zmienić status na nieaktywny.