Strefa Edukacji

Zamknąłeś oddział i nie wiesz co zrobić w CRM?

Szanowni użytkownicy CRM,

biorąc pod uwagę jedno z założeń CRM czyli porządek, czas by zagościł on również w administracji.

Dodaliśmy możliwość dezaktywacji odziału.

Masz w CRM oddziały, które nie korzystają już z systemu?

Zmień ich status na NIEKATYWNY.

Co za tym idzie?

  1. Aktualne rezerwacje, KP, faktury i każde działanie zostanie przywiązane do właściwego działu gdyż nie można będzie zalogować się na nieaktywny działRezerwacje oraz wszystkie wpisy zarejestrowane wcześniej na nieaktywny dział zostają w systemie, masz do nich dostęp oraz możliwość edycji3.   Poczta przypisana do działu nieaktywnego nadal będzie aktywna ale zalecane jest przeniesienie jej do aktywnego działu

Zanim jednak zmienisz status oddziału najpierw:

  1. przenieś użytkowników dezaktywowanego działu do działu aktywnego jeśli nadal będą z Tobą współpracowaćADMIN -> PRACOWNICYJeśli chcesz nadal widzieć rezerwacje działu nieaktywnego, to zostaw w ustawieniach widoczność list tego działu

Polecamy aby wszyscy zweryfikowali status oddziałów.

Niedługo wdrożymy system automatycznego fakturowania, który będzie opierał się na liczbie aktywnych oddziałów i pracowników.
Tym sposobem nasze wspólne rozliczenia będą zawsze przejrzyste.

Z pozdrowieniami,

Zespół PIRO