Monthly Archives: Lipiec 2016

Zmiany Techniczne

NOWE ułatwienie w ZAPŁATACH do TO

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

Odpowiadając na Państwa potrzeby wprowadziliśmy małe ułatwienie w części zapłat do TO.
Teraz rezerwacje, których kwota „do zapłaty” do TO przekracza kwotę wpłaconą przez klienta mają żółte tło.

Dzięki temu na pierwszy rzut oka widać różnicę między wymaganą płatnością od TO a wpłaconą przez klienta. Teraz już nie ma obaw, że przelejemy więcej do TO niż wpłacił klient czy wymagają tego OWU.

Mamy nadzieję, że dodatkowa, kolorystyczna podpowiedź ułatwi rozliczenia.

Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO

Zmiany Techniczne

„SPRAWA DO ZAŁATWIENIA” zmienia nazwę na „ZADANIE”

Published by:

Szanowni Użytkownicy CRM,

Od jutra 05 lipca 2016r zmieniamy nazwę (etykietę) SPRAWY DO ZAŁATWIENIA na ZADANIE.
Krótsza, łatwiejsza i jednoznaczna nazwa wydaje nam się bardziej zachęcająca do korzystania z funkcji 😉

Dla tych z Państwa, którzy do tej pory nie korzystali z ZADAŃ (spraw do załatwienia) przypominamy, że jest to bardzo pomocna funkcja w obsłudze klientów i rezerwacji oraz wewnętrznej komunikacji (zwłaszcza przy trybie zmianowym).

ZADANIE można utworzyć z poziomu ekranu startowego korzystając z przycisku NOWE ZADANIE.
Jeśli jego celem jest jedynie przekazanie informacji innym osobom w biurze, to po stworzeniu treści wybieramy jedynie odbiorcę ZADANIA.

JA – zadnie dla mnie, widziane tylko przeze mnie i osoby o uprawnieniach Administratora;

WSZYSCY – zadanie widocznie przez wszystkie oddziały i użytkowników w firmie;
DZIAŁ – zadanie widoczne dla wszystkich użytkowników w moich dziale,

DZIAŁ – OSOBA PROWADZĄCA – zdanie widoczne dla wszystkich użytkowników w moim dziale z wyznaczeniem osoby do której jest kierowane.

Na stronie startowej wyświetlają się zadania na dziś, jutro i pojutrze oraz wszystkie przeterminowane
(z pomarańczowym tłem), których nikt nie załatwił lub zapomniał zmienić status na GOTOWE.

ZADANIE dla klienta tworzy się z poziomu profilu klienta i jest automatycznie z nim powiązane.

ZADANIE dla rezerwacji tworzy się z poziomu szczegółów rezerwacji i jest z nią automatycznie powiązane.

Wszystkie zadania nowe lub w toku – aktualnie do zrobienia, na przyszłość, załatwione – znajdują się pod zakładką MÓJCRM -> PRZYPOMNIENIA

Miłego użytkowania.

Zespół PIRO