Szanowni użytkownicy CRM,
biorąc pod uwagę jedno z założeń CRM czyli porządek, czas by zagościł on również w administracji.
Dodaliśmy możliwość dezaktywacji odziału.
Masz w CRM oddziały, które nie korzystają już z systemu?
Zmień ich status na NIEKATYWNY.
Co za tym idzie?
- Aktualne rezerwacje, KP, faktury i każde działanie zostanie przywiązane do właściwego działu gdyż nie można będzie zalogować się na nieaktywny działRezerwacje oraz wszystkie wpisy zarejestrowane wcześniej na nieaktywny dział zostają w systemie, masz do nich dostęp oraz możliwość edycji3. Poczta przypisana do działu nieaktywnego nadal będzie aktywna ale zalecane jest przeniesienie jej do aktywnego działu
Zanim jednak zmienisz status oddziału najpierw:
- przenieś użytkowników dezaktywowanego działu do działu aktywnego jeśli nadal będą z Tobą współpracowaćADMIN -> PRACOWNICYJeśli chcesz nadal widzieć rezerwacje działu nieaktywnego, to zostaw w ustawieniach widoczność list tego działu
Polecamy aby wszyscy zweryfikowali status oddziałów.
Niedługo wdrożymy system automatycznego fakturowania, który będzie opierał się na liczbie aktywnych oddziałów i pracowników.
Tym sposobem nasze wspólne rozliczenia będą zawsze przejrzyste.
Z pozdrowieniami,
Zespół PIRO