Strefa Edukacji

Tworzenie Grup Klientów (Paczki)

Chcąc wysłać mailing bądź kartki świąteczne do klientów z bazy trzeba najpierw zebrać  ich w jedno miejsce. W CRM są to właśnie paczki klientów.

Jak tworzy się paczki?

Należy przejść do listy klientów, gdzie w zależności od celu tworzenia paczki wybieramy odpowiednie kryteria np. chcemy zobaczyć klientów, którzy mogliby mieć dzieci bo mamy świetną ofertę nowego kompleksu hotelowego w Chorwacji więc szukam klientów urodzonych od 01.01.1970 – 30.12.1988.

Lub bardziej trafnie rozwijamy listę rezerwacji klientów i wyszukujemy tych, którzy już wcześniej kupili w naszym biurze wycieczkę z dziećmi.

Można wyszukać też klientów, którzy rok temu pojechali z naszym biurem a w tym roku jeszcze nie zrobili rezerwacji.

Do utworzenia paczki z wyników wyszukiwania służy przycisk umieszczony pod listą wyszukanych klientów -> UWTÓRZ PACZKĘ

Tworząc paczkę należy nadać jej nazwę by potem łatwo odszukać ją wśród innych paczek.

Po zapisaniu paczki jest jeszcze możliwość edycji jej zawartości.


Wszystkie paczki znajdują się w zakładce KORESPONDECJA -> PACZKI