Szanowni Użytkownicy CRM,
w związku z pojawiającymi się pytaniami na tematy związane z wczytywaniem rezerwacji wprowadziliśmy dla Państwa funkcję dającą kontrolę nad konfiguracją karty wczytywania przy pracowniku oraz źródłami i skrótami u poszczególnych Touroperatorów.
Raz na ok 30 dni przy logowaniu, osobom z uprawnieniami większymi i równymi kierownikowi pojawi się ekran testowy, na którym ujrzą Państwo wszystkie błędy w dotychczasowych ustawieniach, we wspomnianym obszarze.
W razie chęci powrotu do w.w. ekranu należy przejść do zakładki Admin, a następnie kliknąć w pole Test Konfiguracji – jak na załączonym obrazku:
Po kliknięciu we wspomniany link ponownie ujrzymy ekran konfiguracji. W pierwszej sekcji mamy zestawienie niepoprawnie skonfigurowanych touroperatorów wraz z linkiem, który prowadzi do miejsca gdzie możemy poprawić błędy (niebieskie strzałki na lewo obok nazwy, które prowadzą do szczegółów danego touroperatora) oraz powód wyświetlenia się danego TO w naszym zestawieniu (np niepoprawne źródło – jak w przykładzie)
Jak widać na załączonym wyżej screenie pod listą touroperatorów widnieje lista pracowników wraz z niepoprawnie skonfigurowanymi dostawcami na karcie wczytywania rezerwacji.
Na powyższym obrazku:
- Na czerwono zostały oznaczone strzałki, które prowadzą do karty wczytywania rezerwacji gdzie możemy dokonać poprawnych zmian.
- Na pomarańczowo oznaczono login pracownika, który powinien na swojej karcie wprowadzić zmiany.
- Na zielono dostawcę, którego zmiany dotyczą (np. Pracownik Tomek ma błędnie skonfigurowanego dostawcę MERLINMDS).
- Kolorem niebieskim oznaczono powód sugerowanych zmian (np. brak dodanego dostawcy na karcie wczytywania rezerwacji).
Prosimy o dokładne zapoznanie się artykułem – jeżeli coś jest dla Państwa niejasne – znajdziecie nas Państwo pod nr tel. 91 350 01 63 oraz adresem email crm@sykon.pl.
Życzymy przyjemnej pracy z naszym systemem.
Zespół PIRO